Donnerstag, 17. November 2011

Meine Malerei bis hier hin

















So jetzt ist mein Blog gut ein Jahr alt .
Die meisten Werke  , waren Arbeiten die ich
bisher in den letzten Jahren gemalt habe.
Die posts waren also  ....so ein "Quer durch meine Arbeiten Einblick" ;)
Mit Acrylfarben arbeite ich jetzt seit 2004.

Wie Ihr schon bemerkt habt poste ich zur Zeit nicht viel.
jetzt gehts so langsam in die Vorweihnachtszeit und da ist für mich
nicht viel Zeit zum Malen.
Hoffe Ihr schaut trotzdem ab und zu bei mir hier vorbei.

Liebe Grüße         Petra

Kommentare:

  1. Hello Petra!

    Happy Blog Anniversary!

    I am catching up with my reading and...you have posted some wonderful things recently!!!

    Happy Holidays. I was in Germany once during December. It was heaven with all the Christmas Markets.

    AntwortenLöschen
  2. Another strong and beautiful painting! I see you like ladders too.

    AntwortenLöschen
  3. Hi Mary,
    Thank you for your kind comment. And yes , there are a lot of Christmas markets . I love it , too.
    I am very pleased that you have enjoyed your visit to Germany. Come again ;)
    i was in the USA for three times and next year i will visit again with my kids. this was my great wish and now it will be come.

    very best wishes for You

    AntwortenLöschen
  4. Dear Carole,
    It always pleases me very much, you always come around.
    And it pleases me even more that you like my paintings. Thank you.
    wish You a good evening xx

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Petra, Glückwünsche zum Blog- Geburtstag!!!
    Ich wünsche Dir eine schöne Vorweihnachtszeit und schaue immer wieder gerne auf Deinem Blog vorbei, auch, wenn Du mal nicht so viel postest!! Herzlich, Anna

    AntwortenLöschen
  6. Liebe Anna,
    Vielen Dank.
    Es freut mich sehr ,dass Du gern hier reinschaust und wünsche Dir ein schönes Wochenende.

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Ilka,
    thank You for stopping by and have a wonderful weekend.
    xx

    AntwortenLöschen